Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par Mārketinga pilnveides iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilanka |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the Marketing Improvement Opportunities in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Sarisa Rienthong |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autors: Sandun Maneesha Hettiarachchi
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec.Inga Eriņa
Bakalaura darba temats: Pētījums par Mārketinga pilnveides iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilanka
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 01 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 133 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autors identificē un izskaidro faktorus, kas ietekmē mārketinga uzlabošanas iespējas mazajos un vidējos uzņēmumos Šrilankā, kā arī galvenās mārketinga teorijas un ar to saistītos MVU faktorus. Tā kā ne visi mārketinga un citi faktori ir atbalsts mārketinga iespēju attīstībai MVU.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Hettiarachchi, S. M.: Pētījums par mārketinga uzlabošanas iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilankā. Bakalaura darbs/ S. M. Hettiarachchi, I. Eriņa. - Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. - 65 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga uzlabošana, mārketings, mazie un vidējie uzņēmumi, SME Šrilanka |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Improvement, Marketing, Small and Medium Sized Enterprises, SME Sri Lanka |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2023 02:29:52 |