Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par Mārketinga pilnveides iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilanka |
Title in English |
Research on the Marketing Improvement Opportunities in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inga Eriņa |
Reviewer |
Sarisa Rienthong |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autors: Sandun Maneesha Hettiarachchi
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec.Inga Eriņa
Bakalaura darba temats: Pētījums par Mārketinga pilnveides iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilanka
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 01 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 133 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autors identificē un izskaidro faktorus, kas ietekmē mārketinga uzlabošanas iespējas mazajos un vidējos uzņēmumos Šrilankā, kā arī galvenās mārketinga teorijas un ar to saistītos MVU faktorus. Tā kā ne visi mārketinga un citi faktori ir atbalsts mārketinga iespēju attīstībai MVU.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Hettiarachchi, S. M.: Pētījums par mārketinga uzlabošanas iespējām mazos un vidējos uzņēmumos Šrilankā. Bakalaura darbs/ S. M. Hettiarachchi, I. Eriņa. - Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. - 65 lpp. |
Keywords |
Mārketinga uzlabošana, mārketings, mazie un vidējie uzņēmumi, SME Šrilanka |
Keywords in English |
Marketing Improvement, Marketing, Small and Medium Sized Enterprises, SME Sri Lanka |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
17.01.2023 02:29:52 |