Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Šrilankā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the Green Marketing Impact on Customer Buying Behavior in Shri Lanka |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage |
Anotācija |
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir noteikti zaļā mārketinga teorētiskie aspekti un pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori, iekļaujot zīmola ietekmi. Pētījuma daļā veikta aptauja un apkopoti iegūtie rezultāti par zalā mārketinga ietekmi uz pirkšanas paradumiem Šrilankā. Autora veiktā pētījuma rezultāti parāda, ka zaļajam mārketingam ir pozitīva ietekme uz pircēju pirkšanas paradumiem. |
Atslēgas vārdi |
zaļais mārketings, patērētāju pirkšanas paradumi, Šrilanka. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
green marketing, consumer buying behavior, Sri Lanka. |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.01.2023 22:22:20 |