Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Šrilankā
Nosaukums angļu valodā Research on the Green Marketing Impact on Customer Buying Behavior in Shri Lanka
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage
Anotācija Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir noteikti zaļā mārketinga teorētiskie aspekti un pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori, iekļaujot zīmola ietekmi. Pētījuma daļā veikta aptauja un apkopoti iegūtie rezultāti par zalā mārketinga ietekmi uz pirkšanas paradumiem Šrilankā. Autora veiktā pētījuma rezultāti parāda, ka zaļajam mārketingam ir pozitīva ietekme uz pircēju pirkšanas paradumiem.
Atslēgas vārdi zaļais mārketings, patērētāju pirkšanas paradumi, Šrilanka.
Atslēgas vārdi angļu valodā green marketing, consumer buying behavior, Sri Lanka.
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 16.01.2023 22:22:20