Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Šrilankā |
Title in English |
Research on the Green Marketing Impact on Customer Buying Behavior in Shri Lanka |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage |
Abstract |
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir noteikti zaļā mārketinga teorētiskie aspekti un pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori, iekļaujot zīmola ietekmi. Pētījuma daļā veikta aptauja un apkopoti iegūtie rezultāti par zalā mārketinga ietekmi uz pirkšanas paradumiem Šrilankā. Autora veiktā pētījuma rezultāti parāda, ka zaļajam mārketingam ir pozitīva ietekme uz pircēju pirkšanas paradumiem. |
Keywords |
zaļais mārketings, patērētāju pirkšanas paradumi, Šrilanka. |
Keywords in English |
green marketing, consumer buying behavior, Sri Lanka. |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
16.01.2023 22:22:20 |