Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Šrilankā
Title in English Research on the Green Marketing Impact on Customer Buying Behavior in Shri Lanka
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage
Abstract Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir noteikti zaļā mārketinga teorētiskie aspekti un pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori, iekļaujot zīmola ietekmi. Pētījuma daļā veikta aptauja un apkopoti iegūtie rezultāti par zalā mārketinga ietekmi uz pirkšanas paradumiem Šrilankā. Autora veiktā pētījuma rezultāti parāda, ka zaļajam mārketingam ir pozitīva ietekme uz pircēju pirkšanas paradumiem.
Keywords zaļais mārketings, patērētāju pirkšanas paradumi, Šrilanka.
Keywords in English green marketing, consumer buying behavior, Sri Lanka.
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 16.01.2023 22:22:20