Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Automatizēta e-komercijas klientu atbalsta servisa ziņu klasificēšana
Nosaukums angļu valodā Automated Classification of E-commerce Customer Service Requests
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Inese Poļaka
Recenzents Henrihs Gorskis
Anotācija Pieaugot pieprasījumam pēc e-komercijas produktiem un servisiem, pieaug klientu plūsma, kas rada uzņēmumiem nepieciešamību nodrošināt pēc iespējas labāku klientu pieredzi. Liela daļa no klientu pieredzes ir klientu atbalsta serviss, kas reprezentē uzņēmumu un ir ieinteresēts palīdzēt klientiem, kad nepieciešams. Tomēr, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu, uzņēmumam ir nepieciešamība noalgot lielu skaitu darbinieku, kas spētu laicīgi atbildēt uz visām ienākošajām klientu ziņām, taču ne visi uzņēmumi to var atļauties. Kā arī, ne vienmēr darbinieki spēj laicīgi atbildēt uz svarīgām ziņām, jo ziņu apstrāde notiek secīgi pēc saņemšanas laika, un daļa no ienākošajām ziņām ir surogātvēstījumi, kas kavē svarīgo ziņu apstrādi. Darba mērķis ir izpētīt tehnoloģijas un labākās prakses, ar kuru palīdzību būtu iespējams izstrādāt automatizētu klientu ziņu apstrādes risinājumu, izmantojot mākslīgā intelekta pieeju. Gala tehniskais risinājums spēj klasificēt e-komercijas domēna klienta ziņas un kalpo kā koncepta apstiprinājums un pierādījums, ka gala produkts ir pietiekams, lai to ieviestu reālos dzīves apstākļos.
Atslēgas vārdi e-komercija, klientu atbalsta serviss, teksta klasificēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā e-commerce, customer support service, text classification
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 10.01.2023 23:04:42