Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Automatizēta e-komercijas klientu atbalsta servisa ziņu klasificēšana
Title in English Automated Classification of E-commerce Customer Service Requests
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Inese Poļaka
Reviewer Henrihs Gorskis
Abstract Pieaugot pieprasījumam pēc e-komercijas produktiem un servisiem, pieaug klientu plūsma, kas rada uzņēmumiem nepieciešamību nodrošināt pēc iespējas labāku klientu pieredzi. Liela daļa no klientu pieredzes ir klientu atbalsta serviss, kas reprezentē uzņēmumu un ir ieinteresēts palīdzēt klientiem, kad nepieciešams. Tomēr, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu, uzņēmumam ir nepieciešamība noalgot lielu skaitu darbinieku, kas spētu laicīgi atbildēt uz visām ienākošajām klientu ziņām, taču ne visi uzņēmumi to var atļauties. Kā arī, ne vienmēr darbinieki spēj laicīgi atbildēt uz svarīgām ziņām, jo ziņu apstrāde notiek secīgi pēc saņemšanas laika, un daļa no ienākošajām ziņām ir surogātvēstījumi, kas kavē svarīgo ziņu apstrādi. Darba mērķis ir izpētīt tehnoloģijas un labākās prakses, ar kuru palīdzību būtu iespējams izstrādāt automatizētu klientu ziņu apstrādes risinājumu, izmantojot mākslīgā intelekta pieeju. Gala tehniskais risinājums spēj klasificēt e-komercijas domēna klienta ziņas un kalpo kā koncepta apstiprinājums un pierādījums, ka gala produkts ir pietiekams, lai to ieviestu reālos dzīves apstākļos.
Keywords e-komercija, klientu atbalsta serviss, teksta klasificēšana
Keywords in English e-commerce, customer support service, text classification
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 10.01.2023 23:04:42