Anotācija |
Anotācija
Maģistra darba autor: Abdullah Erkam Durak
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., docente. Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Zaļā mārketinga ietekmes novērtējums uz tūrisma nozares uzņēmumiem Turcijā.
Maģistra darbs: Angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 114 pp., tajā iekļauti 41 attēli, 48 tabulas, 12 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 69 avoti angļu, valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā tika mēģināts novērtēt zaļā mārketinga ietekmi uz Turcijas tūrisma uzņēmumiem. Zaļais mārketings ir prakse reklamēt produktus, kas tiek uzskatīti par videi draudzīgākiem nekā to konkurenti. Ekomarķējums, produktu pārveidošana un citi mārketinga veidi ir iekļauti šajā plašajā darbības kategorijā. Piemēram, uzņēmumi varētu izmantot zaļo mārketingu, lai pārliecinātu cilvēkus, kuri ir informēti par šo problēmu, darīt savu daļu, lai uzlabotu vidi. Lai iegūtu datus no tūrisma jomas ekspertiem, tika izmantota aptauja. Chi Square analīze tika veikta, lai apstiprinātu zaļā mārketinga ietekmi uz tūrisma uzņēmumiem Turcijā un faktoru analīzi, lai identificētu svarīgos zaļā mārketinga faktorus, kas ietekmē tūrisma nozari Turcijā.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Abdullah Erkam Durak, Assist. Prof., Dr. Ieva Andersone (2022). Zaļā mārketinga ietekmes novērtējums uz tūrisma nozares uzņēmumiem Turcijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 114 lpp. |