Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uz klientu lojalitāti reklāmas aģentūrās Eiropā
Nosaukums angļu valodā The Assessment of Impact of Digital Marketing on Customer Loyalty for Advertising Agencies in Europe
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Ilze Judrupa
Anotācija Digitālais mārketings ir kļuvis par vienu no visbiežāk pētītajām tēmām 21. gadsimtā. Vairāki faktori, piemēram, digitalizācija, tehnoloģiju attīstība, Covid19 pandēmijas sekas un mūsdienu korporatīvās prakses izmaiņas, ir veicinājuši pieaugošo interesi par digitālo mārketingu. Tā kā digitālais mārketings ir izplatīts kā galvenais organizācijas mārketinga pasākumu līdzeklis, tika izstrādāts jauns uzņēmējdarbības modelis ar nosaukumu "Reklāmas aģentūras". Šīs reklāmas aģentūras palīdz citiem uzņēmumiem/uzņēmumiem ar digitālā mārketinga pieredzi. Viena no grūtībām, ar ko saskaras šīs reklāmas organizācijas, ir patērētāju lojalitātes un saglabāšanas trūkums. Šī pētījuma autors plāno izveidot modeli klientu lojalitātes veidošanai, izmantojot Eiropas reklāmas aģentūru digitālā mārketinga rīkus. Autore identificēja 5 mainīgos lielumus, kas ietekmē klientu lojalitāti, un konstatēja, ka satura mārketingam ir pozitīva cieša saistība ar klientu lojalitāti, turklāt pārējiem mainīgajiem ir negatīva saistība.
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, klientu lojalitāte, digitālā mārketinga rīki
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital Marketing, Customer Loyalty, Digital Marketing Tools,
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2023 20:30:07