Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uz klientu lojalitāti reklāmas aģentūrās Eiropā |
Title in English |
The Assessment of Impact of Digital Marketing on Customer Loyalty for Advertising Agencies in Europe |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Ilze Judrupa |
Abstract |
Digitālais mārketings ir kļuvis par vienu no visbiežāk pētītajām tēmām 21. gadsimtā. Vairāki faktori, piemēram, digitalizācija, tehnoloģiju attīstība, Covid19 pandēmijas sekas un mūsdienu korporatīvās prakses izmaiņas, ir veicinājuši pieaugošo interesi par digitālo mārketingu. Tā kā digitālais mārketings ir izplatīts kā galvenais organizācijas mārketinga pasākumu līdzeklis, tika izstrādāts jauns uzņēmējdarbības modelis ar nosaukumu "Reklāmas aģentūras". Šīs reklāmas aģentūras palīdz citiem uzņēmumiem/uzņēmumiem ar digitālā mārketinga pieredzi. Viena no grūtībām, ar ko saskaras šīs reklāmas organizācijas, ir patērētāju lojalitātes un saglabāšanas trūkums. Šī pētījuma autors plāno izveidot modeli klientu lojalitātes veidošanai, izmantojot Eiropas reklāmas aģentūru digitālā mārketinga rīkus. Autore identificēja 5 mainīgos lielumus, kas ietekmē klientu lojalitāti, un konstatēja, ka satura mārketingam ir pozitīva cieša saistība ar klientu lojalitāti, turklāt pārējiem mainīgajiem ir negatīva saistība. |
Keywords |
Digitālais mārketings, klientu lojalitāte, digitālā mārketinga rīki |
Keywords in English |
Digital Marketing, Customer Loyalty, Digital Marketing Tools, |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
09.01.2023 20:30:07 |