Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā
Nosaukums angļu valodā Assessment of Impact of Guerilla Marketing on Customers of Fast-Food Industry during Covid-19 Pandemic
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Angelina Roša
Anotācija Maģistra darba autors: Peter Darvin Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Maģistra darba temats: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs rakstīts: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 82 lappuses, tajā ir 14 attēli, 28 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 59 avotus angļu valodā. Darbam ir 3 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Partizānu pieeju vispirms izmantoja ātrās ēdināšanas restorāni. Mūsdienās arvien vairāk pazīstamu uzņēmumu izrāda interesi par šāda veida reklāmas izmantošanu. Tādu vispārēju apstākļu dēļ kā pašreizējā ekonomikas krīze viņiem neatliek nekas cits kā samazināt savu reklāmas budžetu. Rezultātā mārketinga speciālisti, izstrādājot kampaņas, daudz lielāku uzsvaru liek uz reklāmas pasākumu panākumiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs / D Peter, I. Anderson. Riga: RTU, FEEM,studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2023.- p.83
Atslēgas vārdi partizānu mārketings, Ātrā ēdināšana, pandēmija
Atslēgas vārdi angļu valodā guerilla marketing, fast-food, pandemic
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2023 16:27:59