Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Impact of Guerilla Marketing on Customers of Fast-Food Industry during Covid-19 Pandemic |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Peter Darvin
Maģistra darba zinātniskais vadītājs:
Maģistra darba temats: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē
Covid-19 pandēmijas laikā.
Maģistra darbs rakstīts: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā
ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem.
Darba apjoms ir 82 lappuses, tajā ir 14 attēli, 28 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu
saraksts satur 59 avotus angļu valodā. Darbam ir 3 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Partizānu pieeju vispirms izmantoja ātrās ēdināšanas
restorāni. Mūsdienās arvien vairāk pazīstamu uzņēmumu izrāda interesi par šāda veida
reklāmas izmantošanu. Tādu vispārēju apstākļu dēļ kā pašreizējā ekonomikas krīze viņiem
neatliek nekas cits kā samazināt savu reklāmas budžetu. Rezultātā mārketinga speciālisti,
izstrādājot kampaņas, daudz lielāku uzsvaru liek uz reklāmas pasākumu panākumiem.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās
ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs / D Peter, I. Anderson. Riga:
RTU, FEEM,studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2023.- p.83 |
Atslēgas vārdi |
partizānu mārketings, Ātrā ēdināšana, pandēmija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
guerilla marketing, fast-food, pandemic |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2023 16:27:59 |