Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā
Title in English Assessment of Impact of Guerilla Marketing on Customers of Fast-Food Industry during Covid-19 Pandemic
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Angelina Roša
Abstract Maģistra darba autors: Peter Darvin Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Maģistra darba temats: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs rakstīts: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 82 lappuses, tajā ir 14 attēli, 28 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 59 avotus angļu valodā. Darbam ir 3 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Partizānu pieeju vispirms izmantoja ātrās ēdināšanas restorāni. Mūsdienās arvien vairāk pazīstamu uzņēmumu izrāda interesi par šāda veida reklāmas izmantošanu. Tādu vispārēju apstākļu dēļ kā pašreizējā ekonomikas krīze viņiem neatliek nekas cits kā samazināt savu reklāmas budžetu. Rezultātā mārketinga speciālisti, izstrādājot kampaņas, daudz lielāku uzsvaru liek uz reklāmas pasākumu panākumiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs / D Peter, I. Anderson. Riga: RTU, FEEM,studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2023.- p.83
Keywords partizānu mārketings, Ātrā ēdināšana, pandēmija
Keywords in English guerilla marketing, fast-food, pandemic
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 09.01.2023 16:27:59