Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā |
Title in English |
Assessment of Impact of Guerilla Marketing on Customers of Fast-Food Industry during Covid-19 Pandemic |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Angelina Roša |
Abstract |
Maģistra darba autors: Peter Darvin
Maģistra darba zinātniskais vadītājs:
Maģistra darba temats: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās ēdināšanas nozarē
Covid-19 pandēmijas laikā.
Maģistra darbs rakstīts: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā
ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem.
Darba apjoms ir 82 lappuses, tajā ir 14 attēli, 28 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu
saraksts satur 59 avotus angļu valodā. Darbam ir 3 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Partizānu pieeju vispirms izmantoja ātrās ēdināšanas
restorāni. Mūsdienās arvien vairāk pazīstamu uzņēmumu izrāda interesi par šāda veida
reklāmas izmantošanu. Tādu vispārēju apstākļu dēļ kā pašreizējā ekonomikas krīze viņiem
neatliek nekas cits kā samazināt savu reklāmas budžetu. Rezultātā mārketinga speciālisti,
izstrādājot kampaņas, daudz lielāku uzsvaru liek uz reklāmas pasākumu panākumiem.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Partizānu mārketinga ietekmes novērtējums ātrās
ēdināšanas nozarē Covid-19 pandēmijas laikā. Maģistra darbs / D Peter, I. Anderson. Riga:
RTU, FEEM,studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2023.- p.83 |
Keywords |
partizānu mārketings, Ātrā ēdināšana, pandēmija |
Keywords in English |
guerilla marketing, fast-food, pandemic |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
09.01.2023 16:27:59 |