Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pārdošanas apjoma palielināšanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Project on increase sales volume in tourism media companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
Tatjana Celmiņa |
Anotācija |
Analītiskajā daļā ir veikta tūrisma mediju grupas darbības analīze, kurā iekļauta ārējās netiešās vides (demogrāfisko, ekonomisko, politisko, tiesisko, apkārtējās vides - dabas, zinātniski tehnisko, kultūras, starptautisko faktoru), ārējās tiešās vides (klientu, konkurentu, starpnieku, piegādātāju, kontaktauditoriju) un iekšējās vides (uzņēmuma struktūras, kultūras un procesu) analīze. Kā arī veikta SVID analīze, identificējot uzņēmuma problēmas un to iespējamos risinājumus. Teorētiskajā daļā ir rasts problēmu aktualitātes teorētiskais pamatojums un novērtēti problēmu aktuālie risināšanas modeļi. Projekta aprēķinu daļā ir izvērtēti alternatīvie risinājumi un izstrādāts projekts uzņēmuma pārdošanas apjoma palielināšanai ar korporatīvās sociālās atbildības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pilveidošanas kompanentēm. |
Atslēgas vārdi |
Tūrisma mediju grupa, interneta mediji, mediju reklāmas tirgus, tūrisma nozare, tūrisma mediji, pilnveidošanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos, sociālā atbildība tūrisma nozarē, sociāli atbildīga uzņēmējdarbība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Tourism media group, internet media, media advertising market, tourism industry, tourism media, development project in tourism media companies, social responsibility in the tourism industry, socially responsible business |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.12.2022 14:34:31 |