Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pārdošanas apjoma palielināšanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos |
Title in English |
Project on increase sales volume in tourism media companies |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Toms Kreicbergs |
Reviewer |
Tatjana Celmiņa |
Abstract |
Analītiskajā daļā ir veikta tūrisma mediju grupas darbības analīze, kurā iekļauta ārējās netiešās vides (demogrāfisko, ekonomisko, politisko, tiesisko, apkārtējās vides - dabas, zinātniski tehnisko, kultūras, starptautisko faktoru), ārējās tiešās vides (klientu, konkurentu, starpnieku, piegādātāju, kontaktauditoriju) un iekšējās vides (uzņēmuma struktūras, kultūras un procesu) analīze. Kā arī veikta SVID analīze, identificējot uzņēmuma problēmas un to iespējamos risinājumus. Teorētiskajā daļā ir rasts problēmu aktualitātes teorētiskais pamatojums un novērtēti problēmu aktuālie risināšanas modeļi. Projekta aprēķinu daļā ir izvērtēti alternatīvie risinājumi un izstrādāts projekts uzņēmuma pārdošanas apjoma palielināšanai ar korporatīvās sociālās atbildības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pilveidošanas kompanentēm. |
Keywords |
Tūrisma mediju grupa, interneta mediji, mediju reklāmas tirgus, tūrisma nozare, tūrisma mediji, pilnveidošanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos, sociālā atbildība tūrisma nozarē, sociāli atbildīga uzņēmējdarbība |
Keywords in English |
Tourism media group, internet media, media advertising market, tourism industry, tourism media, development project in tourism media companies, social responsibility in the tourism industry, socially responsible business |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
14.12.2022 14:34:31 |