Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pārdošanas apjoma palielināšanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos
Title in English Project on increase sales volume in tourism media companies
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Toms Kreicbergs
Reviewer Tatjana Celmiņa
Abstract Analītiskajā daļā ir veikta tūrisma mediju grupas darbības analīze, kurā iekļauta ārējās netiešās vides (demogrāfisko, ekonomisko, politisko, tiesisko, apkārtējās vides - dabas, zinātniski tehnisko, kultūras, starptautisko faktoru), ārējās tiešās vides (klientu, konkurentu, starpnieku, piegādātāju, kontaktauditoriju) un iekšējās vides (uzņēmuma struktūras, kultūras un procesu) analīze. Kā arī veikta SVID analīze, identificējot uzņēmuma problēmas un to iespējamos risinājumus. Teorētiskajā daļā ir rasts problēmu aktualitātes teorētiskais pamatojums un novērtēti problēmu aktuālie risināšanas modeļi. Projekta aprēķinu daļā ir izvērtēti alternatīvie risinājumi un izstrādāts projekts uzņēmuma pārdošanas apjoma palielināšanai ar korporatīvās sociālās atbildības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pilveidošanas kompanentēm.
Keywords Tūrisma mediju grupa, interneta mediji, mediju reklāmas tirgus, tūrisma nozare, tūrisma mediji, pilnveidošanas projekts tūrisma mediju uzņēmumos, sociālā atbildība tūrisma nozarē, sociāli atbildīga uzņēmējdarbība
Keywords in English Tourism media group, internet media, media advertising market, tourism industry, tourism media, development project in tourism media companies, social responsibility in the tourism industry, socially responsible business
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 14.12.2022 14:34:31