Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa stratēģiju starptautiskajā tirgū analīze un novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis and Evaluation of Business Strategies in the International Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
Zakia Siddiqui |
Anotācija |
ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 67 lappuses, tajā ir 8 attēls, 41 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 41 avotus angļu valodā |
Atslēgas vārdi |
biznesa stratēģijas starptautiskajā tirgū, izmaksu līderības stratēģija, diferenciācijas stratēģija, biznesa līmeņa stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
busness strategies in the international market, differentiation strategy, cost leadership strategy,business level strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2022 14:09:49 |