| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Biznesa stratēģiju starptautiskajā tirgū analīze un novērtējums |
| Nosaukums angļu valodā |
Analysis and Evaluation of Business Strategies in the International Market |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
| Recenzents |
Zakia Siddiqui |
| Anotācija |
ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 67 lappuses, tajā ir 8 attēls, 41 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 41 avotus angļu valodā |
| Atslēgas vārdi |
biznesa stratēģijas starptautiskajā tirgū, izmaksu līderības stratēģija, diferenciācijas stratēģija, biznesa līmeņa stratēģija |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
busness strategies in the international market, differentiation strategy, cost leadership strategy,business level strategy |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2022 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2022 14:09:49 |