| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Biznesa stratēģiju starptautiskajā tirgū analīze un novērtējums |
| Title in English |
Analysis and Evaluation of Business Strategies in the International Market |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Leonards Budņiks |
| Reviewer |
Zakia Siddiqui |
| Abstract |
ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma daļu empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 67 lappuses, tajā ir 8 attēls, 41 tabulas, 5 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 41 avotus angļu valodā |
| Keywords |
biznesa stratēģijas starptautiskajā tirgū, izmaksu līderības stratēģija, diferenciācijas stratēģija, biznesa līmeņa stratēģija |
| Keywords in English |
busness strategies in the international market, differentiation strategy, cost leadership strategy,business level strategy |
| Language |
eng |
| Year |
2022 |
| Date and time of uploading |
14.06.2022 14:09:49 |