Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par digitālā mārketinga izmantošanu uzņēmumu attīstībā
Nosaukums angļu valodā Research on the Use of Digital Marketing in Business Development
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Hasindu Sandaruwan Bandara Wadana Thuwakku Mudiyanselage
Anotācija Šajā rakstā kā pētījuma objekts ir B2C e-komercijas uzņēmumi. Balstoties uz pašmāju un ārvalstu zinātnieku tiešsaistes klientu lojalitātes pētījumu rezultātu analīzi, apvienojumā ar pašreizējo B2C e-komercijas uzņēmumu digitālā mārketinga statusu, ir izdalīti pieci galvenie ietekmējošie faktori. , proti, cena.Priekšrocības, produktu kvalitāte, mājas lapas kvalitāte, klientu apkalpošana un klientu apmierinātība, rezultāts ir klientu lojalitāte, un uz tā pamata tiek izvirzīta hipotēze par klientu lojalitāti ietekmējošiem faktoriem B2C e-komercijas uzņēmumu digitālajā mārketingā. Šis pētījums balstās uz esošajām skalām un apkopo datus, izmantojot anketas.Kopumā tiek iegūti 117 derīgi paraugi, un pētījuma hipotēze tiek empīriski pārbaudīta. Datu ticamības, derīguma un korelācijas analīze tika veikta, izmantojot SPSS 25.0. Rezultāti parādīja, ka 7 no 9 pētījuma hipotēzēm tika atbalstītas. Analīzes rezultāti liecina, ka B2C e-komercijas uzņēmumu digitālajā mārketingā: 1. Cenas priekšrocībai nav tiešas ietekmes uz klientu lojalitāti, un tā neietekmēs klientu lojalitāti caur klientu apmierinātības starpposma mainīgo, bet cenas priekšrocība ietekmēs klientu apmierinātību. . ; 2. Produkta kvalitātei ir tieša ietekme uz klientu lojalitāti un klientu apmierinātību. Ja klientu apmierinātību izmanto kā starpposma mainīgo, klientu apmierinātībai būs starpnieks starp produkta kvalitāti un klientu lojalitāti; 3. Vietnes kvalitātei nav tiešas ietekmes uz klientu lojalitāte, bet tai ir tieša ietekme uz klientu apmierinātību.Kad klientu apmierinātība tiek izmantota kā starpnieks, klientu apmierinātība spēlēs starpniecības efektu starp vietnes kvalitāti un klientu lojalitāti; 4. Klientu apkalpošanai ir tieša ietekme uz klientu lojalitāti un klientu apmierinātība. Ja klientu apmierinātība tiek izmantota kā starpnieks mainīgs lielums, klientu apmierinātībai būs daļēja starpposma ietekme starp klientu apkalpošanu un klientu lojalitāti, tāpēc šajā rakstā ir piedāvāta klientu lojalitātes veicināšanas stratēģija B2C e-komercijas uzņēmumu digitālajam mārketingam: 1. Nodrošināt produktu vispirms pievērsiet uzmanību kvalitātei un tiecieties pēc kvalitātes. 2. Uzlabojiet klientu apkalpošanu 3. Pievērsiet uzmanību vietnes kvalitātei un optimizējiet tīmekļa vietnes pieredzi. Un tas ir šī pētījuma mērķis, lai palīdzētu uzņēmumiem piesaistīt klientu lojalitāti un padarīt to digitālo mārketingu efektīvāku.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings, e-komercija, klientu lojalitāte, strukturālo vienādojumu modelēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing, e-commerce, customer loyalty, structural equation modeling
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2022 21:03:38