Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums
Nosaukums angļu valodā Assessment of Factors Influencing Consumer Behavior
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Tatjana Tambovceva
Anotācija Darba galvenais mērķis ir analizēt patērētāju uzvedību ietekmējošos faktorus. Darbā uzmanība tika pievērsta vienam konkrētam faktoram - farmaceitu uzvedībai Latvijas farmācijas nozarē. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota patērētāju uzvedība, patērētāju lēmumu pieņemšanas process un faktori, kas ietekmē patērētāju. Pētnieciskās daļas mērķis bija izpētīt farmācijas nozari Latvijā un Latvijas farmaceitu uzvedību. Tajā iekļauta arī empīriskā daļa – Latvijas patērētāju aptauja. Tika izplatīta strukturēta anketa, lai analizētu patērētāju pieredzi Latvijas aptiekās un farmaceitu uzvedības ietekmes līmeni. Pētījuma rezultāti atklāja, ka farmaceitu uzvedībai ir liela ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu, jo patērētāji uzticas farmaceitiem ar savu veselību un labklājību. Secināts, ka Latvijas patērētāji no farmaceitiem sagaida savā darbā labākos ekspertus un kvalificētākos speciālistus ar plašu prasmju kopumu. Kā tika atklāts, mūsdienās Latvijas aptiekās joprojām pastāv dažādas problēmas un neskaidrības, kādēļ var notikt nepatīkami starpgadījumi un slikta izturēšanās pret klientiem. Ir nepieciešami dažādi pielāgojumi farmācijas nozarē un farmaceitu uzvedībā, jo īpaši, lai padarītu sistēmu klientiem draudzīgāku. Taču, neskatoties uz šo faktu, rezultāti neatbalstīja pieņēmumus, ka Latvijas patērētāji jūtas Latvijas farmaceitu maldināti, jo cilvēki ir diezgan apmierināti ar savu pieredzi, izmantojot Latvijas aptieku pakalpojumus.
Atslēgas vārdi Patērētāju uzvedība, patērētāju lēmumu pieņemšanas process, farmaceita uzvedība, farmācijas nozare, farmaceitu prasmes, farmaceitu ētikas kodekss, patērētāju apmierinātība, Latvijas aptiekas.
Atslēgas vārdi angļu valodā Consumer behavior, consumer decision-making process, pharmacist behavior, pharmaceutical industry, pharmacists’ skills, Ethical Code of pharmacists, consumer satisfaction, Latvian pharmacies.
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2022 19:24:55