Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par zīmola veidošanu digitālajā vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Research on Branding in the Digital Environment |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Parthvi Viradia
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Pētījums par zīmolu veidošanu digitālajā vidē
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma
daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 56 lappusēm, 28 attēliem un 3 tabulām.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 34 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1
pielikums
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka bieži vien sociālo mediju ziņas nāk
no tā paša zīmola, ko dalībnieki iegādājās. Klientu ieteikumiem un produkta informācijai ir
izšķiroša nozīme zīmola uzticamības palielināšanā. Digitālā zīmola veidošanas būtiska
sastāvdaļa ir informācija par produktu zīmola vietnē un produktu salīdzināšanas vietnēs.
Saistība starp sociālajiem medijiem un zīmola atpazīstamību izceļ tiešsaistes mazumtirgotāju
(Amazon, Flipkart un Myntra) sociālo mediju ieteikumu vērtību.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Viradia, P., Greitāne, R. (2022). Pētījumi par
zīmolu veidošanu digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura
akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 56 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Branding, Digital Environment , Brand Loyalty |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Zīmols, digitālā vide, zīmola lojalitāte |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2022 10:02:54 |