Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par zīmola veidošanu digitālajā vidē
Nosaukums angļu valodā Research on Branding in the Digital Environment
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Tatjana Tambovceva
Anotācija Bakalaura darba autors: Parthvi Viradia Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Pētījums par zīmolu veidošanu digitālajā vidē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 56 lappusēm, 28 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 34 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka bieži vien sociālo mediju ziņas nāk no tā paša zīmola, ko dalībnieki iegādājās. Klientu ieteikumiem un produkta informācijai ir izšķiroša nozīme zīmola uzticamības palielināšanā. Digitālā zīmola veidošanas būtiska sastāvdaļa ir informācija par produktu zīmola vietnē un produktu salīdzināšanas vietnēs. Saistība starp sociālajiem medijiem un zīmola atpazīstamību izceļ tiešsaistes mazumtirgotāju (Amazon, Flipkart un Myntra) sociālo mediju ieteikumu vērtību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Viradia, P., Greitāne, R. (2022). Pētījumi par zīmolu veidošanu digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 56 lpp.
Atslēgas vārdi Branding, Digital Environment , Brand Loyalty
Atslēgas vārdi angļu valodā Zīmols, digitālā vide, zīmola lojalitāte
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2022 10:02:54