Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par zīmola veidošanu digitālajā vidē
Title in English Research on Branding in the Digital Environment
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Tatjana Tambovceva
Abstract Bakalaura darba autors: Parthvi Viradia Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Pētījums par zīmolu veidošanu digitālajā vidē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 56 lappusēm, 28 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 34 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka bieži vien sociālo mediju ziņas nāk no tā paša zīmola, ko dalībnieki iegādājās. Klientu ieteikumiem un produkta informācijai ir izšķiroša nozīme zīmola uzticamības palielināšanā. Digitālā zīmola veidošanas būtiska sastāvdaļa ir informācija par produktu zīmola vietnē un produktu salīdzināšanas vietnēs. Saistība starp sociālajiem medijiem un zīmola atpazīstamību izceļ tiešsaistes mazumtirgotāju (Amazon, Flipkart un Myntra) sociālo mediju ieteikumu vērtību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Viradia, P., Greitāne, R. (2022). Pētījumi par zīmolu veidošanu digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 56 lpp.
Keywords Branding, Digital Environment , Brand Loyalty
Keywords in English Zīmols, digitālā vide, zīmola lojalitāte
Language eng
Year 2022
Date and time of uploading 08.06.2022 10:02:54