Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pakalpojumu mārketinga izaicinājumi un risinājumi Latvijā
Nosaukums angļu valodā Challenges and Solutions of Service Marketing in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Uldis Kamols
Anotācija Pēc informācijas apkopošanas un analīzes tika secināts, ka uzņēmējdarbīja pakalpojumu nozāre Latvijā saskarās ar lielu sarakstu ar izaicinājumiem Latvijas tirgus situācija liecina, ka ir jāpielāgojas notikumiem, lai saglābātu konkurentspēju. Labākais veids - izveidot efektīvu mārketinga pasākumu plānu. Ka arī deju studija “Milagro” veiksmīgi saglabāja konkurentspēju pandēmijas un augošās konkurences situācijā.
Atslēgas vārdi mārketings, konkurence, mārketinga plāns, pakalpojumi, pieprasījums, SMM, stratēģija, konkurentspēja
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing,competition, marketing plan, services, demand, SMM, strategy, competitiveness
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2022 21:22:36