Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojumu mārketinga izaicinājumi un risinājumi Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Challenges and Solutions of Service Marketing in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
Uldis Kamols |
Anotācija |
Pēc informācijas apkopošanas un analīzes tika secināts, ka uzņēmējdarbīja pakalpojumu nozāre Latvijā saskarās ar lielu sarakstu ar izaicinājumiem Latvijas tirgus situācija liecina, ka ir jāpielāgojas notikumiem, lai saglābātu konkurentspēju. Labākais veids - izveidot efektīvu mārketinga pasākumu plānu. Ka arī deju studija “Milagro” veiksmīgi saglabāja konkurentspēju pandēmijas un augošās konkurences situācijā. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, konkurence, mārketinga plāns, pakalpojumi, pieprasījums, SMM, stratēģija, konkurentspēja |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing,competition, marketing plan, services, demand, SMM, strategy, competitiveness |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2022 21:22:36 |