Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pakalpojumu mārketinga izaicinājumi un risinājumi Latvijā |
Title in English |
Challenges and Solutions of Service Marketing in Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Uldis Kamols |
Abstract |
Pēc informācijas apkopošanas un analīzes tika secināts, ka uzņēmējdarbīja pakalpojumu nozāre Latvijā saskarās ar lielu sarakstu ar izaicinājumiem Latvijas tirgus situācija liecina, ka ir jāpielāgojas notikumiem, lai saglābātu konkurentspēju. Labākais veids - izveidot efektīvu mārketinga pasākumu plānu. Ka arī deju studija “Milagro” veiksmīgi saglabāja konkurentspēju pandēmijas un augošās konkurences situācijā. |
Keywords |
mārketings, konkurence, mārketinga plāns, pakalpojumi, pieprasījums, SMM, stratēģija, konkurentspēja |
Keywords in English |
marketing,competition, marketing plan, services, demand, SMM, strategy, competitiveness |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
07.06.2022 21:22:36 |