| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde Uzbekistānas uzņēmumam |
| Nosaukums angļu valodā |
Development of the Marketing Strategy for an Uzbekistan Enterprise |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
| Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
| Anotācija |
Darba teorētiskajā daļā iekļauta mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības literatūras analīze; tā veidi un loma uzņēmumā; mārketinga stratēģijas ieviešanas un izstrādes posmi; un būvniecības nozares potenciāla perspektīvas Uzbekistānā.
Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas būvniecības nozares analīzi, statistikas datus, kā arī būvniecības uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīzi un pilnveidošanu. |
| Atslēgas vārdi |
mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga loma, mārketings būvniecības sektorā |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, marketing startegy, role of marketing, marketing in construction sector |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2022 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2022 19:00:26 |