Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde Uzbekistānas uzņēmumam |
Nosaukums angļu valodā |
Development of the Marketing Strategy for an Uzbekistan Enterprise |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Darba teorētiskajā daļā iekļauta mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības literatūras analīze; tā veidi un loma uzņēmumā; mārketinga stratēģijas ieviešanas un izstrādes posmi; un būvniecības nozares potenciāla perspektīvas Uzbekistānā.
Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas būvniecības nozares analīzi, statistikas datus, kā arī būvniecības uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīzi un pilnveidošanu. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga loma, mārketings būvniecības sektorā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, marketing startegy, role of marketing, marketing in construction sector |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2022 19:00:26 |