Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga stratēģijas izstrāde Uzbekistānas uzņēmumam
Nosaukums angļu valodā Development of the Marketing Strategy for an Uzbekistan Enterprise
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Tatjana Tambovceva
Anotācija Darba teorētiskajā daļā iekļauta mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības literatūras analīze; tā veidi un loma uzņēmumā; mārketinga stratēģijas ieviešanas un izstrādes posmi; un būvniecības nozares potenciāla perspektīvas Uzbekistānā. Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas būvniecības nozares analīzi, statistikas datus, kā arī būvniecības uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīzi un pilnveidošanu.
Atslēgas vārdi mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga loma, mārketings būvniecības sektorā
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, marketing startegy, role of marketing, marketing in construction sector
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2022 19:00:26