| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde Uzbekistānas uzņēmumam |
| Title in English |
Development of the Marketing Strategy for an Uzbekistan Enterprise |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Ieva Andersone |
| Reviewer |
Tatjana Tambovceva |
| Abstract |
Darba teorētiskajā daļā iekļauta mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības literatūras analīze; tā veidi un loma uzņēmumā; mārketinga stratēģijas ieviešanas un izstrādes posmi; un būvniecības nozares potenciāla perspektīvas Uzbekistānā.
Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas būvniecības nozares analīzi, statistikas datus, kā arī būvniecības uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīzi un pilnveidošanu. |
| Keywords |
mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga loma, mārketings būvniecības sektorā |
| Keywords in English |
marketing, marketing startegy, role of marketing, marketing in construction sector |
| Language |
eng |
| Year |
2022 |
| Date and time of uploading |
06.06.2022 19:00:26 |