Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga stratēģijas izstrāde Uzbekistānas uzņēmumam
Title in English Development of the Marketing Strategy for an Uzbekistan Enterprise
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Tatjana Tambovceva
Abstract Darba teorētiskajā daļā iekļauta mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības literatūras analīze; tā veidi un loma uzņēmumā; mārketinga stratēģijas ieviešanas un izstrādes posmi; un būvniecības nozares potenciāla perspektīvas Uzbekistānā. Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas būvniecības nozares analīzi, statistikas datus, kā arī būvniecības uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīzi un pilnveidošanu.
Keywords mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga loma, mārketings būvniecības sektorā
Keywords in English marketing, marketing startegy, role of marketing, marketing in construction sector
Language eng
Year 2022
Date and time of uploading 06.06.2022 19:00:26