Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Integrētā mārketinga komunikācijas izmantošanas iespējas mazumtirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Possibilities of Using Integrated Marketing Communication in Retail |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Līga Kamola |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek izskatīti mārketinga komunikācijas
kanālu veidi to priekšrocības un integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti,
pielietošana, kā arī izmantošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumos.
Teorētiskajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par mārketinga būtību, attīstības
tendencēm, kā arī tiek izskatīta tā ietekme uz patērētāja rīcību tirgū. Turklāt tiek izskatīti
integrētās mārketinga komunikācijas elementi un izmantošanas priekšrocības
mazumtirdzniecībā. Pētījuma daļā tiek izskatīta integrētās mārketinga komunikācijas vispārējā
pielietošana tautsaimniecības līmenī, kā arī veikta komunikācijas kanālu novērtēšana pēc
vairākiem rādītājiem, un ar aptaujas palīdzību tiek noskaidrots, vai mazumtirdzniecības
uzņēmumos tiek izmantoti vairāki mārketinga komunikācijas kanāli vienlaicīgi – tiek
izmantotas integrētās mārketinga komunikācijas. Kā noslēdzošā pētījuma daļa bija uzņēmuma
SIA “Elektro” mārketinga aktivitāšu novērtēšana un integrētās mārketinga komunikācijas
izmantošanas iespēju izskatīšana. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga komunikācija, komunikācijas kanāli, komunikācijas menedžments, integrētās mārketinga komunikācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing communications, communication channels, communication management, integrated marketing communications |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2022 18:26:08 |