Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Integrētā mārketinga komunikācijas izmantošanas iespējas mazumtirdzniecībā
Nosaukums angļu valodā Possibilities of Using Integrated Marketing Communication in Retail
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Līga Kamola
Anotācija Bakalaura darbā tiek izskatīti mārketinga komunikācijas kanālu veidi to priekšrocības un integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, pielietošana, kā arī izmantošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumos. Teorētiskajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par mārketinga būtību, attīstības tendencēm, kā arī tiek izskatīta tā ietekme uz patērētāja rīcību tirgū. Turklāt tiek izskatīti integrētās mārketinga komunikācijas elementi un izmantošanas priekšrocības mazumtirdzniecībā. Pētījuma daļā tiek izskatīta integrētās mārketinga komunikācijas vispārējā pielietošana tautsaimniecības līmenī, kā arī veikta komunikācijas kanālu novērtēšana pēc vairākiem rādītājiem, un ar aptaujas palīdzību tiek noskaidrots, vai mazumtirdzniecības uzņēmumos tiek izmantoti vairāki mārketinga komunikācijas kanāli vienlaicīgi – tiek izmantotas integrētās mārketinga komunikācijas. Kā noslēdzošā pētījuma daļa bija uzņēmuma SIA “Elektro” mārketinga aktivitāšu novērtēšana un integrētās mārketinga komunikācijas izmantošanas iespēju izskatīšana.
Atslēgas vārdi Mārketinga komunikācija, komunikācijas kanāli, komunikācijas menedžments, integrētās mārketinga komunikācijas
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing communications, communication channels, communication management, integrated marketing communications
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2022 18:26:08