Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Integrētā mārketinga komunikācijas izmantošanas iespējas mazumtirdzniecībā
Title in English Possibilities of Using Integrated Marketing Communication in Retail
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Judīte Jakubāne
Reviewer Līga Kamola
Abstract Bakalaura darbā tiek izskatīti mārketinga komunikācijas kanālu veidi to priekšrocības un integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, pielietošana, kā arī izmantošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumos. Teorētiskajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par mārketinga būtību, attīstības tendencēm, kā arī tiek izskatīta tā ietekme uz patērētāja rīcību tirgū. Turklāt tiek izskatīti integrētās mārketinga komunikācijas elementi un izmantošanas priekšrocības mazumtirdzniecībā. Pētījuma daļā tiek izskatīta integrētās mārketinga komunikācijas vispārējā pielietošana tautsaimniecības līmenī, kā arī veikta komunikācijas kanālu novērtēšana pēc vairākiem rādītājiem, un ar aptaujas palīdzību tiek noskaidrots, vai mazumtirdzniecības uzņēmumos tiek izmantoti vairāki mārketinga komunikācijas kanāli vienlaicīgi – tiek izmantotas integrētās mārketinga komunikācijas. Kā noslēdzošā pētījuma daļa bija uzņēmuma SIA “Elektro” mārketinga aktivitāšu novērtēšana un integrētās mārketinga komunikācijas izmantošanas iespēju izskatīšana.
Keywords Mārketinga komunikācija, komunikācijas kanāli, komunikācijas menedžments, integrētās mārketinga komunikācijas
Keywords in English Marketing communications, communication channels, communication management, integrated marketing communications
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 06.06.2022 18:26:08