Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Līderība un vadība |
Nosaukums |
Klientu pieredzes integrēšana Informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā |
Nosaukums angļu valodā |
Integrating customer experience in providing information systems support to an organization |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Kārlis Leimanis
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: (Dr.oec)., (docente) Rita Greitāne.
Noslēguma darba temats: Klientu pieredzes integrēšana Informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 109 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 32 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 62 avoti, 24 latviešu, 37 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 9 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti:
Noslēguma darba gaitā tika izpētīts telekomunikāciju uzņēmuma klientu pieredzes veidojošie elementi no organizācijas skatu punkta. Apskatīta pasaules pieredze klientu pieredzes integrēšanā un uzņēmumu attīstībā. Darba gaitā tika detalizēti analizēti esošie klientu apkalpošanas procesi un izstrādāti jauni, kuros integrēta klientu pieredze, kā procesa sastāvdaļa, balstoties uz ekspertu viedokļiem. Papildus tika izveidotas metrikas, kuras palīdz kontrolēt un uzraudzīt klientu pieredzes integrēšanas līmeni. Uzlabojot klientu pieredzi, uzņēmumam parādās jaunas tirgus iespējas, samazinot konkurenci telekomunikācijas segmentā, piedāvājot cita segmenta, piemēram, telefonu centrāles vai datu centru pakalpojumus vienotā pakalpojumu grozā.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Leimanis K. (2022) Klienta pieredzes integrēšana informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā. Maģistra darbs/ K. Leimanis, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība” 109 lpp. |
Atslēgas vārdi |
klienta pieredze, lietotāja pieredze, tehniskā atbalsta process, daudzkanālu saziņa, sadarbības vērtība, telekomunikāciju uzņēmums, līderība, uzņēmuma kultūra |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer expierence, User expierence, technical support process, omni channel system, value for customer, telecommunication operator, leadership, culture of organisation |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2022 11:15:00 |