Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Leadership and Management |
Title in original language |
Klientu pieredzes integrēšana Informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā |
Title in English |
Integrating customer experience in providing information systems support to an organization |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Tatjana Tambovceva |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Kārlis Leimanis
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: (Dr.oec)., (docente) Rita Greitāne.
Noslēguma darba temats: Klientu pieredzes integrēšana Informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 109 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 32 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 62 avoti, 24 latviešu, 37 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 9 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti:
Noslēguma darba gaitā tika izpētīts telekomunikāciju uzņēmuma klientu pieredzes veidojošie elementi no organizācijas skatu punkta. Apskatīta pasaules pieredze klientu pieredzes integrēšanā un uzņēmumu attīstībā. Darba gaitā tika detalizēti analizēti esošie klientu apkalpošanas procesi un izstrādāti jauni, kuros integrēta klientu pieredze, kā procesa sastāvdaļa, balstoties uz ekspertu viedokļiem. Papildus tika izveidotas metrikas, kuras palīdz kontrolēt un uzraudzīt klientu pieredzes integrēšanas līmeni. Uzlabojot klientu pieredzi, uzņēmumam parādās jaunas tirgus iespējas, samazinot konkurenci telekomunikācijas segmentā, piedāvājot cita segmenta, piemēram, telefonu centrāles vai datu centru pakalpojumus vienotā pakalpojumu grozā.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Leimanis K. (2022) Klienta pieredzes integrēšana informācijas sistēmu atbalsta nodrošināšanā organizācijā. Maģistra darbs/ K. Leimanis, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība” 109 lpp. |
Keywords |
klienta pieredze, lietotāja pieredze, tehniskā atbalsta process, daudzkanālu saziņa, sadarbības vērtība, telekomunikāciju uzņēmums, līderība, uzņēmuma kultūra |
Keywords in English |
Customer expierence, User expierence, technical support process, omni channel system, value for customer, telecommunication operator, leadership, culture of organisation |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
01.06.2022 11:15:00 |