Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Rādītāju paneļa izstrāde izglītojamo snieguma pārraudzīšanai pieaugušo izglītībā
Nosaukums angļu valodā Development of a Digital Dashboard for Monitoring the Performance of Learners in Adult Education
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Jana Bikovska
Recenzents Oļesja Večerinska
Anotācija Pieaugušo izglītības iestādē mācībspēkam un administratoriem ir grūtības sekot līdzi izglītojamo sniegumam un apmeklējumam, kā arī nav pieejams informācijas kopskats. Darba mērķis ir izstrādāt rādītāju paneli izglītojamo snieguma pārraudzīšanai, izmantojot tam piemērotāko rīku. Veicot literatūras apskatu tika izpētīta rādītāju paneļu nozīme un lietojums izglītības nozarē un aplūkoti pazīstamākie rādītāju paneļu izstrādes rīki. Izmantojot svērtās summas lēmumu analīzes metodi, tika izvēlēts Tableau rīks rādītāju paneļu izstrādei. Tika raksturotas darbā izmantotās datu kopas, veikta to apstrāde un izveidots datu modelis, lai būtu vieglāk izprast datu sasaisti un organizāciju. Tika izstrādāti 3 rādītāju paneļi, kas aplūko vispārējus datus par izglītojamajiem mācību iestādē, vērtējumu analīzi, nodarbību apmeklējumu un darbībām Moodle sistēmā. Izveidotie rādītāju paneļi pieaugušo izglītības iestādei ir noderīgi un dod labu ieskatu iepriekš nepamanītiem trūkumiem mācību organizācijā un izglītojamo sniegumā. Tie ļauj gan iestādes adiministrācijas darbiniekiem, gan mācībspēkam analizēt iespējamos vērtējumu ietekmējošos faktorus, veikt secinājumus nepieciešamo izglītojamo iesaistes veicināšanu patstāvīgajam mācību procesam Moodle mācību vietnē, kā arī tiešsaistes nodarbību apmeklējumam. Darba apjoms - 54 lpp., 10 tabulas, 20 attēli.
Atslēgas vārdi Rādītāju panelis, Biznesa inteliģence, Izglītības analītika
Atslēgas vārdi angļu valodā Dashboard, Business intelligence, Learning analytics
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2022 21:28:49