Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Zaļo produktu patēriņu ietekmējošo faktoru identificēšana un novērtēšana. |
Nosaukums angļu valodā |
Identification and Evaluation of Factors Affecting Consumption of Green Products. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Maģistra darba autor: Ashwin Joseph Wilson
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., docente. Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Zaļo produktu patēriņu ietekmējošo faktoru identificēšana un novērtēšana
Maģistra darbs: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 98 lpp., tajā ir 31 attēli, 36 tabulas, 21 formula. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 40 avotus angļu valodā. Darbam ir 15 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Šī darba galvenais mērķis bija izpētīt un aprakstīt faktorus, kas ietekmē klientu uztveri par zaļajiem produktiem un pakalpojumiem. Sistemātiskā literatūras pārskatā tika iegūti aptuveni 25 elementi, kurus autori klasificēja piecos nozīmīgos mainīgajos, pamatojoties uz katras pazīmes rakstura pārbaudi. Šajā pētījumā izmantotā sistemātiskā aptauja izraisīja 612 atbildes no astoņām valstīm visā pasaulē. Šie dati tika izmantoti, lai pētītu saistību starp mainīgo lielumu un klienta nodomu iegādāties zaļas lietas, izmantojot Chi-Square testu. Turklāt tika izmantots Kruskal-Wallis H tests, lai noteiktu, kā klienta dzimtās valsts kultūra ietekmē viņu attieksmi pret zaļajiem pirkumiem. Pēc tam AHP analīžu rezultāti tika izmantoti, lai noteiktu kritiskākos faktorus, pamatojoties uz ātras aprites patēriņa preču ekspertu analīzi.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Ashwin Joseph Wilson, Assist. Prof., Dr. oec Ieva Andersone (2022). Klientu attieksmi pret zaļo produktu patēriņu ietekmējošo faktoru identificēšana un novērtēšana. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Studiju programma “Rūpniecības inženierzinātnes un vadība” 98 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Klientu Attieksme, Zaļie Produkti, Analītiskās Hierarhijas Process |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Attitude, Green Products, Analytic Hierarchy Process |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2022 15:37:34 |