Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Improvement of Marketing Strategy in a Service Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Kristīne Zēriete |
Recenzents |
Uldis Kamols |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Krists Zelmenis
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Kristīne Zēriete
Noslēguma darba temats: Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, teorētiskā un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 10 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti:15 avoti latviešu un 14 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti:
Darba autors izstrādāja digitālā mārketinga aģentūras SIA “Probaks Group” mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projektu, kurš ietvēra rīcības plānu, kā uzlabot uzņēmuma satura mārketingu, lai palielinātu savu uzņēmuma atpazīstamību, kā arī tika izstrādāts ieviešanas plans jaunam pakalpojumam - sociālo tīklu uzturēšana un administrēšana, lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju un apgrozījumu.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Zelmenis, K., Zēriete, K. (2022). Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 76 lpp. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga pilnveidošana, mārketinga komunikācijas, satura mārketings, digitālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing improvement, marketing communications, content marketing, digital marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2022 11:40:48 |