Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project for Improvement of Marketing Strategy in a Service Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Kristīne Zēriete
Recenzents Uldis Kamols
Anotācija Noslēguma darba autors: Krists Zelmenis Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Kristīne Zēriete Noslēguma darba temats: Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, teorētiskā un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 10 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti:15 avoti latviešu un 14 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba autors izstrādāja digitālā mārketinga aģentūras SIA “Probaks Group” mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projektu, kurš ietvēra rīcības plānu, kā uzlabot uzņēmuma satura mārketingu, lai palielinātu savu uzņēmuma atpazīstamību, kā arī tika izstrādāts ieviešanas plans jaunam pakalpojumam - sociālo tīklu uzturēšana un administrēšana, lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju un apgrozījumu. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Zelmenis, K., Zēriete, K. (2022). Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 76 lpp.
Atslēgas vārdi mārketinga pilnveidošana, mārketinga komunikācijas, satura mārketings, digitālais mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing improvement, marketing communications, content marketing, digital marketing
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2022 11:40:48