Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts |
Title in English |
Project for Improvement of Marketing Strategy in a Service Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Kristīne Zēriete |
Reviewer |
Uldis Kamols |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Krists Zelmenis
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Kristīne Zēriete
Noslēguma darba temats: Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, teorētiskā un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 10 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti:15 avoti latviešu un 14 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti:
Darba autors izstrādāja digitālā mārketinga aģentūras SIA “Probaks Group” mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projektu, kurš ietvēra rīcības plānu, kā uzlabot uzņēmuma satura mārketingu, lai palielinātu savu uzņēmuma atpazīstamību, kā arī tika izstrādāts ieviešanas plans jaunam pakalpojumam - sociālo tīklu uzturēšana un administrēšana, lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju un apgrozījumu.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Zelmenis, K., Zēriete, K. (2022). Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 76 lpp. |
Keywords |
mārketinga pilnveidošana, mārketinga komunikācijas, satura mārketings, digitālais mārketings |
Keywords in English |
marketing improvement, marketing communications, content marketing, digital marketing |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
26.05.2022 11:40:48 |