Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātības paaugstināšanas modelis bīstamo atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
A model for Increasing Customer Satisfaction in Hazardous Waste Management Companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Mikus Dubickis |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Zane Kārklevalka
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne
Maģistra darba temats: Klientu apmierinātības paaugstināšanas modelis bīstamo atkritumu
apsaimniekošanas uzņēmumos
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā
daļa, kā arī secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā iekļauti 48 attēli, 1 tabula.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 34 avoti angļu valodā un 9 latviešu valodā.
Darbam pievienots 1 pielikums.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Apmierinātība ir darbība, kas apmierina klientu pieprasījumu,
cerības, vēlmes un vajadzības. Pakalpojuma kvalitāte ir būtisks faktors, kas veicina klientu
apmierinātību. Jebkuram konkurējošam uzņēmuma ir jārūpējas par savu klientu apmierinātību, lai
spētu konkurēt un noturēt savu pozīciju tirgū. Maģistra darbā tiek veikta esošo klientu
apmierinātības modeļu analīze un uz veiktā pētījuma pamata izstrādāts jauns klientu apmierinātības
paaugstināšanas modelis bīstamo atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumos.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Kārklevalka Z. (2022) Klientu apmierinātības
paaugstināšanas modelis bīstamo atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumos. Maģistra darbs/
Z.Kārklevalka, R.Greitāne- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 80 lpp. |
Atslēgas vārdi |
klientu apmierinātība, klientu apmierinātības ietekmējošie faktori, klientu apmierinātības novērtēšanas modeļi, klientu lojalitāte. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer satisfaction, factors influencing customer satisfaction, customer satisfaction evaluation models, customer loyalty. |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2022 15:03:34 |