Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Televīzijas kā reklāmas kanāla popularitātes veicināšanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Promotion of a Television as an Advertising Channel |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Inese Vētra |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Loreta Vasiļevska
Noslēguma darba zinātniskā vadītāja: docente Dr. oec. Ieva Andersone
Noslēguma darba temats: Televīzijas kā reklāmas kanāla popularitātes veicināšanas
projekts
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu, 19 angļu, un 1 franču valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba izstrādes rezultātā tika secināts, ka, lai arī mazākos apjomos, televīzija kā reklāmas izplatīšanas kanāls joprojām ir efektīvs. Televīzijas plānošana pamatā ir balstīta uz datiem par aizritējušo televīzijas kampaņu rezultātiem un to pareizu analīzi. Televīzijas saturs un reklāma televīzijā ir jāpielāgo atkarībā no vecuma grupas, tādējādi palielinot efektivitāti kopumā. Latvijas mērogā ir nepieciešams izglītot uzņēmumus par televīzijas aktualitāti kopumā, kā arī par televīzijas reklāmas kampaņu efektīviem plānošanas paņēmieniem.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Vasiļevska, L., Andersone, I. (2022). Televīzijas kā reklāmas kanāla popularitātes veicināšanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 62 lpp.
Atslēgas vārdi: reklāmas nozare, televīzija, mediji, komunikācija. |
Atslēgas vārdi |
Reklāmas nozare, televīzija, mediji, komunikācija. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising industry, television, media, communication. |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2022 14:07:50 |