Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Improvement of Marketing Communication in a Retail Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Kristīne Zēriete |
Recenzents |
Rasma Pīpiķe |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Eleonora Strukova
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Kristīne Zēriete
Noslēguma darba temats: Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts.
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 galvenās daļas, 15 apakšdaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72.lpp., tajā iekļauti 39 attēli un 11 tabulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 12 avoti latviešu un 12 angļu valodā.
Darbam nav pievienoti pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Tika apkopota informācija par JYSK sniegto komunikāciju. Darba rezultātā tika izstrādāta uzlabota lojalitātes programma, aplikācijas veidā, kas pilnveidos jau esošo lojalitātes programmu. Kā arī tika izstrādāta projekta ieviešanas procesa plāna punkti un aprēķinātas prognozējamās izmaksas.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Strukova, S., Zēriete K. (2022). Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”.69. lpp
Atslēgas vārdi: lojalitātes programma, mazumtirdzniecība, mārketinga komunikācija. |
Atslēgas vārdi |
lojalitātes programma, mazumtirdzniecība, mārketinga komunikācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
loyalty program, retail, marketing communication |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2022 22:24:19 |