Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts |
Title in English |
Project for Improvement of Marketing Communication in a Retail Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Kristīne Zēriete |
Reviewer |
Rasma Pīpiķe |
Abstract |
Noslēguma darba autore: Eleonora Strukova
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Kristīne Zēriete
Noslēguma darba temats: Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts.
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 galvenās daļas, 15 apakšdaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72.lpp., tajā iekļauti 39 attēli un 11 tabulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 12 avoti latviešu un 12 angļu valodā.
Darbam nav pievienoti pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Tika apkopota informācija par JYSK sniegto komunikāciju. Darba rezultātā tika izstrādāta uzlabota lojalitātes programma, aplikācijas veidā, kas pilnveidos jau esošo lojalitātes programmu. Kā arī tika izstrādāta projekta ieviešanas procesa plāna punkti un aprēķinātas prognozējamās izmaksas.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Strukova, S., Zēriete K. (2022). Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”.69. lpp
Atslēgas vārdi: lojalitātes programma, mazumtirdzniecība, mārketinga komunikācija. |
Keywords |
lojalitātes programma, mazumtirdzniecība, mārketinga komunikācija |
Keywords in English |
loyalty program, retail, marketing communication |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
24.05.2022 22:24:19 |