Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Uzņēmuma klientu attiecību vadības sistēmas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of Enterprise Customer Relationship Management System
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs
Recenzents Mg. sc. ing. Ruslans Kļimovs
Anotācija Bakalaura darbā ir izpētītas klientu attiecību vadības sistēmas (angl., Customer Relationship Management System, CRM) ar mērķi izstrādāt piemērotāku sistēmu Latvijas uzņēmumam.Mūsdienās CRM ir pilnfunkcionālais risinājums, kas ir veidots komandu darba efektivitātes palielināšanai, plānošanai un pasūtītāja procesu automatizācijai. Darbā tiek veikta CRM tehnoloģiju izpēte un sistēmu salīdzinošā analīze, ar kuru palīdzību tika noskaidrots, kāda datorprogramma ir vairāk piemērota konkrētām uzņēmumam. Izvēlētā pēc 10 dažādiem funkcionāliem kritērijiem datorprogramma tiek pielāgota uzņēmuma prasībām. Tam mērķim bakalaura darbā ir izstrādāts loģistikas modulis datorprogrammas funkcionalitātes paplašināšanai.
Atslēgas vārdi klientu attiecību vadības sistēma
Atslēgas vārdi angļu valodā CRM
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 20.06.2011 14:47:13