Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Uzņēmuma klientu attiecību vadības sistēmas izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Enterprise Customer Relationship Management System |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Ruslans Kļimovs |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir izpētītas klientu attiecību vadības sistēmas (angl., Customer Relationship Management System, CRM) ar mērķi izstrādāt piemērotāku sistēmu Latvijas uzņēmumam.Mūsdienās CRM ir pilnfunkcionālais risinājums, kas ir veidots komandu darba efektivitātes palielināšanai, plānošanai un pasūtītāja procesu automatizācijai.
Darbā tiek veikta CRM tehnoloģiju izpēte un sistēmu salīdzinošā analīze, ar kuru palīdzību tika noskaidrots, kāda datorprogramma ir vairāk piemērota konkrētām uzņēmumam. Izvēlētā pēc 10 dažādiem funkcionāliem kritērijiem datorprogramma tiek pielāgota uzņēmuma prasībām. Tam mērķim bakalaura darbā ir izstrādāts loģistikas modulis datorprogrammas funkcionalitātes paplašināšanai. |
Atslēgas vārdi |
klientu attiecību vadības sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CRM |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.06.2011 14:47:13 |