Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Uzņēmuma klientu attiecību vadības sistēmas izstrāde |
Title in English |
Development of Enterprise Customer Relationship Management System |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Ruslans Kļimovs |
Abstract |
Bakalaura darbā ir izpētītas klientu attiecību vadības sistēmas (angl., Customer Relationship Management System, CRM) ar mērķi izstrādāt piemērotāku sistēmu Latvijas uzņēmumam.Mūsdienās CRM ir pilnfunkcionālais risinājums, kas ir veidots komandu darba efektivitātes palielināšanai, plānošanai un pasūtītāja procesu automatizācijai.
Darbā tiek veikta CRM tehnoloģiju izpēte un sistēmu salīdzinošā analīze, ar kuru palīdzību tika noskaidrots, kāda datorprogramma ir vairāk piemērota konkrētām uzņēmumam. Izvēlētā pēc 10 dažādiem funkcionāliem kritērijiem datorprogramma tiek pielāgota uzņēmuma prasībām. Tam mērķim bakalaura darbā ir izstrādāts loģistikas modulis datorprogrammas funkcionalitātes paplašināšanai. |
Keywords |
klientu attiecību vadības sistēma |
Keywords in English |
CRM |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
20.06.2011 14:47:13 |