Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Uzņēmuma konkurētspējas veicināšanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Increasing the Competitiveness of a Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Jankovska |
Recenzents |
Baiba Savicka |
Anotācija |
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 18 angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis bija analizēt mazumtirdzniecības konkurenci Jūrmalā un kā tā ietekmē uzņēmuma AS “Fēnikss” konkurētspēju. Covid-19 pandēmija, straujā tehnoloģijas attīstība un plašais tirgus piedāvājums ir krasi ietekmējuši patērētāju pirkšanas paradumus un atstājuši noteiktas tendences tirdzniecībā. Konkurētspējas paaugstināšanai uzņēmumā tikai izvirzīti 3 risinājumi – lojalitātes programmas izveide un ieviešana, pašapkalpošanās kasu ieviešana un ārpakalpojuma piegādes ieviešana. Bakalaura darba gaitā tika konstatēts, ka tikai lojalitātes programmas izveide un ieviešana ir vienīgais risinājums, kas ļautu uzņēmumam palielināt savu konkurētspēju mazumtirdzniecības tirgū Jūrmalā. |
Atslēgas vārdi |
Konkurence, konkurētspēja, klients, lojalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Competition, competitiveness, customer, loyalty |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2022 21:12:45 |