Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Uzņēmuma konkurētspējas veicināšanas projekts |
Title in English |
Project for Increasing the Competitiveness of a Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ilze Jankovska |
Reviewer |
Baiba Savicka |
Abstract |
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 18 angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis bija analizēt mazumtirdzniecības konkurenci Jūrmalā un kā tā ietekmē uzņēmuma AS “Fēnikss” konkurētspēju. Covid-19 pandēmija, straujā tehnoloģijas attīstība un plašais tirgus piedāvājums ir krasi ietekmējuši patērētāju pirkšanas paradumus un atstājuši noteiktas tendences tirdzniecībā. Konkurētspējas paaugstināšanai uzņēmumā tikai izvirzīti 3 risinājumi – lojalitātes programmas izveide un ieviešana, pašapkalpošanās kasu ieviešana un ārpakalpojuma piegādes ieviešana. Bakalaura darba gaitā tika konstatēts, ka tikai lojalitātes programmas izveide un ieviešana ir vienīgais risinājums, kas ļautu uzņēmumam palielināt savu konkurētspēju mazumtirdzniecības tirgū Jūrmalā. |
Keywords |
Konkurence, konkurētspēja, klients, lojalitāte |
Keywords in English |
Competition, competitiveness, customer, loyalty |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
23.05.2022 21:12:45 |