Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana
Nosaukums Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Development of marketing strategy in international IT infrastructure companies
Struktūrvienība 22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra
Darba vadītājs Velga Ozoliņa
Recenzents LR IZM Vecākā eksperte Agrita Lapinska
Anotācija Bakalaura darba autore Anna Marija Eriņa izstrādāja darbu, kura temats ir „Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis ir izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas izstrādei starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos, lai pielāgotu to jauniem ārvalstu tirgiem. Tika izmantota aprakstošā metode, statistiskās metodes, novērojumu metode, interviju metode, SVID analīze. Secinājumi tika balstīti uz 1. un 2. daļā apkopotās informācijas par mārketinga plānošanu un IT infrastruktūras uzņēmumu specifiku mārketinga stratēģiju veidošanā. Priekšlikumi tika balstīti uz 3. daļā veiktajiem novērojumiem ATEA tirgus paplašināšanas mārketinga stratēģijas izstrādes laikā un veiktajiem budžeta aprēķiniem. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 83. lappuses. Tajā ir iekļauti 11 attēli, 5 tabulas un 1 pielikums uz 7 lpp. Darbā izmantotas 92 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības.
Atslēgas vārdi mārketinga stratēģijas, starptautiskie IT infrastruktūras uzņēmumu
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing strategies, international IT infrastructure companies
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 16.05.2022 23:59:20