Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Development of marketing strategy in international IT infrastructure companies |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Velga Ozoliņa |
Recenzents |
LR IZM Vecākā eksperte Agrita Lapinska |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Anna Marija Eriņa izstrādāja darbu, kura temats ir „Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos”.
Bakalaura darba mērķis ir izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas izstrādei starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos, lai pielāgotu to jauniem ārvalstu tirgiem. Tika izmantota aprakstošā metode, statistiskās metodes, novērojumu metode, interviju metode, SVID analīze.
Secinājumi tika balstīti uz 1. un 2. daļā apkopotās informācijas par mārketinga plānošanu un IT infrastruktūras uzņēmumu specifiku mārketinga stratēģiju veidošanā. Priekšlikumi tika balstīti uz 3. daļā veiktajiem novērojumiem ATEA tirgus paplašināšanas mārketinga stratēģijas izstrādes laikā un veiktajiem budžeta aprēķiniem.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 83. lappuses. Tajā ir iekļauti 11 attēli, 5 tabulas un 1 pielikums uz 7 lpp. Darbā izmantotas 92 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga stratēģijas, starptautiskie IT infrastruktūras uzņēmumu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing strategies, international IT infrastructure companies |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2022 23:59:20 |