Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos
Title in English Development of marketing strategy in international IT infrastructure companies
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Velga Ozoliņa
Reviewer LR IZM Vecākā eksperte Agrita Lapinska
Abstract Bakalaura darba autore Anna Marija Eriņa izstrādāja darbu, kura temats ir „Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis ir izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas izstrādei starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos, lai pielāgotu to jauniem ārvalstu tirgiem. Tika izmantota aprakstošā metode, statistiskās metodes, novērojumu metode, interviju metode, SVID analīze. Secinājumi tika balstīti uz 1. un 2. daļā apkopotās informācijas par mārketinga plānošanu un IT infrastruktūras uzņēmumu specifiku mārketinga stratēģiju veidošanā. Priekšlikumi tika balstīti uz 3. daļā veiktajiem novērojumiem ATEA tirgus paplašināšanas mārketinga stratēģijas izstrādes laikā un veiktajiem budžeta aprēķiniem. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 83. lappuses. Tajā ir iekļauti 11 attēli, 5 tabulas un 1 pielikums uz 7 lpp. Darbā izmantotas 92 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības.
Keywords mārketinga stratēģijas, starptautiskie IT infrastruktūras uzņēmumu
Keywords in English marketing strategies, international IT infrastructure companies
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 16.05.2022 23:59:20