Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos |
Title in English |
Development of marketing strategy in international IT infrastructure companies |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Velga Ozoliņa |
Reviewer |
LR IZM Vecākā eksperte Agrita Lapinska |
Abstract |
Bakalaura darba autore Anna Marija Eriņa izstrādāja darbu, kura temats ir „Mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos”.
Bakalaura darba mērķis ir izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas izstrādei starptautiskos IT infrastruktūras uzņēmumos, lai pielāgotu to jauniem ārvalstu tirgiem. Tika izmantota aprakstošā metode, statistiskās metodes, novērojumu metode, interviju metode, SVID analīze.
Secinājumi tika balstīti uz 1. un 2. daļā apkopotās informācijas par mārketinga plānošanu un IT infrastruktūras uzņēmumu specifiku mārketinga stratēģiju veidošanā. Priekšlikumi tika balstīti uz 3. daļā veiktajiem novērojumiem ATEA tirgus paplašināšanas mārketinga stratēģijas izstrādes laikā un veiktajiem budžeta aprēķiniem.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 83. lappuses. Tajā ir iekļauti 11 attēli, 5 tabulas un 1 pielikums uz 7 lpp. Darbā izmantotas 92 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Keywords |
mārketinga stratēģijas, starptautiskie IT infrastruktūras uzņēmumu |
Keywords in English |
marketing strategies, international IT infrastructure companies |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
16.05.2022 23:59:20 |