Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tiešsaistes iepirkšanās sociālo mediju mārketinga vadība Azerbaidžānā krīzes laikā
Nosaukums angļu valodā Management of online shopping social media marketing during the crisis in Azerbaijan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents M. Pētersone
Anotācija Diplomdarbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba apjoms ir 56 lpp., tajā ir 14 attēli, 4 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 43 avotus un atsauces Šī darba mērķis ir atbildēt uz ievadā minētajiem jautājumiem, izmantojot teorētiskās un praktiskās metodes, kas pieejamas rakstīšanas laikā, savukārt darba mērķis ir ētiski sekot līdzi visiem posmiem un atklāt rezultātus tā, lai izvirzītie jautājumi tiktu risināti. Teorētiskajā daļā tiks apskatīta iepriekšējos darbos pielietoto sociālo mediju mārketinga pieeju un to ietekmes specifika. Šajā darbā galvenā uzmanība tiks pievērsta Azerbaidžānas piemēriem. Pētījuma metodoloģijas sastāvdaļa būs praktiskā daļa, kas ietvers pētījumu analīzi, metodoloģijas, datu vākšanu un metodoloģijas pielietošanu datiem, lai iegūtu atbilstošus rezultātus un cilvēku perspektīvas. Šajā sadaļā mēs runāsim arī par ētikas jautājumiem. Šajā sadaļā tiks iekļauti arī visi rezultāti, kā arī diskusija par konstatējumiem, pamatojoties uz sniegto tehniku.
Atslēgas vārdi E-commerce, business, social media marketing, online shopping
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce, business, social media marketing, online shopping
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 08.05.2022 21:46:32