Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tiešsaistes iepirkšanās sociālo mediju mārketinga vadība Azerbaidžānā krīzes laikā |
Nosaukums angļu valodā |
Management of online shopping social media marketing during the crisis in Azerbaijan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
M. Pētersone |
Anotācija |
Diplomdarbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba apjoms ir 56 lpp., tajā ir 14 attēli, 4 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 43 avotus un atsauces
Šī darba mērķis ir atbildēt uz ievadā minētajiem jautājumiem, izmantojot teorētiskās un praktiskās metodes, kas pieejamas rakstīšanas laikā, savukārt darba mērķis ir ētiski sekot līdzi visiem posmiem un atklāt rezultātus tā, lai izvirzītie jautājumi tiktu risināti. Teorētiskajā daļā tiks apskatīta iepriekšējos darbos pielietoto sociālo mediju mārketinga pieeju un to ietekmes specifika. Šajā darbā galvenā uzmanība tiks pievērsta Azerbaidžānas piemēriem. Pētījuma metodoloģijas sastāvdaļa būs praktiskā daļa, kas ietvers pētījumu analīzi, metodoloģijas, datu vākšanu un metodoloģijas pielietošanu datiem, lai iegūtu atbilstošus rezultātus un cilvēku perspektīvas. Šajā sadaļā mēs runāsim arī par ētikas jautājumiem. Šajā sadaļā tiks iekļauti arī visi rezultāti, kā arī diskusija par konstatējumiem, pamatojoties uz sniegto tehniku. |
Atslēgas vārdi |
E-commerce, business, social media marketing, online shopping |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce, business, social media marketing, online shopping |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.05.2022 21:46:32 |