Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Saistība starp nostaļģijas līmeni un retro preču daudzumu |
Nosaukums angļu valodā |
Revival of the Old: The Relationship between Nostalgic Items Owned and Nostalgia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
Ieva Veidemane |
Anotācija |
Pēdējo gadu laikā ir palielinājusies interese par retro precēm: CD diskiem, vinila platēm, retro video-spēlēm un spēļu sistēmām. Nostaļģija ir emocija, kas savieno pašreizējās sajūtas un pagātni, tādā veidā radot drošības sajūtu, iegādājoties retro priekšmetus rodas līdzīgas emocijas. Tā kā patērētāju vēlmes mainās ļoti krasi, ir svarīgi izpētīt, vai pastāv attiecības starp nostaļģijas līmeni un piederošo retro preču daudzumu, iepriekšēji pētījumi par šo tēmu netika atrasti. Pētījuma izlasē bija 154 aptaujas dalībnieki vecumā no 14 līdz 74 gadiem. Rezultāti liecina, ka nav būtiskas sakarības starp dalībnieku nostaļģijas līmeni un piederošo retro preču daudzumu, tomēr tas ir ievads pētījumam par to kā nostalģija ietekmē retro preču iegādi.
Darbs sastāv no 39 lapām, 64 avotiem un 3 tabulām. |
Atslēgas vārdi |
nostaļģija, retro lietas, emocijas, pircēju izvēles, retro patēriņš |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
nostalgia, retro items, emotions, consumer decisions, retro consumption |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2022 23:00:38 |