Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Saistība starp nostaļģijas līmeni un retro preču daudzumu |
Title in English |
Revival of the Old: The Relationship between Nostalgic Items Owned and Nostalgia |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Muzikante |
Reviewer |
Ieva Veidemane |
Abstract |
Pēdējo gadu laikā ir palielinājusies interese par retro precēm: CD diskiem, vinila platēm, retro video-spēlēm un spēļu sistēmām. Nostaļģija ir emocija, kas savieno pašreizējās sajūtas un pagātni, tādā veidā radot drošības sajūtu, iegādājoties retro priekšmetus rodas līdzīgas emocijas. Tā kā patērētāju vēlmes mainās ļoti krasi, ir svarīgi izpētīt, vai pastāv attiecības starp nostaļģijas līmeni un piederošo retro preču daudzumu, iepriekšēji pētījumi par šo tēmu netika atrasti. Pētījuma izlasē bija 154 aptaujas dalībnieki vecumā no 14 līdz 74 gadiem. Rezultāti liecina, ka nav būtiskas sakarības starp dalībnieku nostaļģijas līmeni un piederošo retro preču daudzumu, tomēr tas ir ievads pētījumam par to kā nostalģija ietekmē retro preču iegādi.
Darbs sastāv no 39 lapām, 64 avotiem un 3 tabulām. |
Keywords |
nostaļģija, retro lietas, emocijas, pircēju izvēles, retro patēriņš |
Keywords in English |
nostalgia, retro items, emotions, consumer decisions, retro consumption |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
18.04.2022 23:00:38 |