Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Saistība starp mūziķa klatbūtni digtālajā vidē un panākumiem |
Nosaukums angļu valodā |
Relationship between Artists' Digital Presence and Success |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
Zanda Šmate |
Anotācija |
Bakalaura darbs “Saistība starp mākslinieku digitālo klātbūtni un panākumiem” tika uzrakstīts, lai noskaidrotu, kā mākslinieka klātbūtne digitālajā jomā var ietekmēt panākumus mūzikā. Mākslinieka popularitāte ir būtisks faktors, kas ietekmē mākslinieka ieņēmumus un palielina potenciālos panākumus. Lai gan izpildītāja popularitāti ir grūti izmērīt tieši, tādās platformās kā Spotify un YouTube ir informācija par to, cik cilvēku regulāri klausās konkrēto izpildītāju. Tāpēc šī darba pētījums ir vērsts uz popularitāti kā vienu no panākumu sastāvadaļām un faktoriem, kas to ietekmē. Pētījumā tika apkopoti dati par 100 māksliniekiem, lai pārbaudītu saistību starp mākslinieku klātbūtni sociālajos medijos un popularitāti straumēšanas platformās. Rezultāti liecināja par korelāciju starp sociālo mediju klātbūtni un popularitāti straumēšanas platformās. Tika atrasti pierādījumi, ka mākslinieki var palielināt popularitāti arī iekš pašām straumēšanas platformas. Digitālā klātbūtne kā panākumu atslēga ir vērtīgs pētījuma priekšmets daudzām uzņēmējdarbības jomām. Tālāk būtu jāpēta klātbūtne sociālajos medijos un straumēšanas platformās, lai noskaidrotu, kuri ir efektīvākie veidi, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, šajā gadījumā - mākslinieku. Teorija tika apkopota galvenokārt no zinātniskiem žurnāliem un citiem zinātniskiem avotiem. Darbs sastāv no trim tabulām, diviem attēliem, 51 literatūras avota un viena pielikuma. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Šis bakalaura darba dokuments sastāv no 37 lapām. |
Atslēgas vārdi |
digitālā klātbūtne, mūzikas bizness, straumēšanas platformas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital presence, music business, streaming platforms |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.04.2022 11:19:34 |