Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Saistība starp mūziķa klatbūtni digtālajā vidē un panākumiem |
Title in English |
Relationship between Artists' Digital Presence and Success |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Muzikante |
Reviewer |
Zanda Šmate |
Abstract |
Bakalaura darbs “Saistība starp mākslinieku digitālo klātbūtni un panākumiem” tika uzrakstīts, lai noskaidrotu, kā mākslinieka klātbūtne digitālajā jomā var ietekmēt panākumus mūzikā. Mākslinieka popularitāte ir būtisks faktors, kas ietekmē mākslinieka ieņēmumus un palielina potenciālos panākumus. Lai gan izpildītāja popularitāti ir grūti izmērīt tieši, tādās platformās kā Spotify un YouTube ir informācija par to, cik cilvēku regulāri klausās konkrēto izpildītāju. Tāpēc šī darba pētījums ir vērsts uz popularitāti kā vienu no panākumu sastāvadaļām un faktoriem, kas to ietekmē. Pētījumā tika apkopoti dati par 100 māksliniekiem, lai pārbaudītu saistību starp mākslinieku klātbūtni sociālajos medijos un popularitāti straumēšanas platformās. Rezultāti liecināja par korelāciju starp sociālo mediju klātbūtni un popularitāti straumēšanas platformās. Tika atrasti pierādījumi, ka mākslinieki var palielināt popularitāti arī iekš pašām straumēšanas platformas. Digitālā klātbūtne kā panākumu atslēga ir vērtīgs pētījuma priekšmets daudzām uzņēmējdarbības jomām. Tālāk būtu jāpēta klātbūtne sociālajos medijos un straumēšanas platformās, lai noskaidrotu, kuri ir efektīvākie veidi, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, šajā gadījumā - mākslinieku. Teorija tika apkopota galvenokārt no zinātniskiem žurnāliem un citiem zinātniskiem avotiem. Darbs sastāv no trim tabulām, diviem attēliem, 51 literatūras avota un viena pielikuma. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Šis bakalaura darba dokuments sastāv no 37 lapām. |
Keywords |
digitālā klātbūtne, mūzikas bizness, straumēšanas platformas |
Keywords in English |
digital presence, music business, streaming platforms |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
17.04.2022 11:19:34 |