Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
Līdzstravas kontakttīklam pieslēgtas elektriskās vilces piedziņas modeļa izstrāde enerģijas zuduu un sprieguma krituma novērtēšanai. |
Nosaukums angļu valodā |
Development of the model of DC Catenary Fed Traction Drives for Energy Loss and Voltage Drop Assessment. |
Struktūrvienība |
27100 Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts |
Darba vadītājs |
Kaspars Kroičs |
Recenzents |
V.Bražis |
Anotācija |
Ir ļoti pieaudzis ātrvilcienu ražošanas apjoms un enerģijas taupīšana
metodes. Lielākā daļa valstu cenšas ieviest šīs metodes, jo tas ir noderīgi
lai ietaupītu vilciena ekspluatācijas izmaksas un taupītu enerģiju. gadā notiek jauna dzelzceļa ieviešana
ar tiek izmantoti ienākošie elektrotīkli, no elektropārvades saglabātā enerģija
LC filtru, lai ietekmētu jaudas plūsmas dinamikas stabilitāti pret vilcienu.
Projektēšana un ieviešana notiek ar MATLAB programmatūras palīdzību
programmatūru, ko galvenokārt izmantojam Simulink. Kā Simulink izmanto, lai izsauktu noteiktu bloku vai
parametri ar tā palīdzību ķēde ir projektējusi un izpildījusi izvadi parāda kā
rezultāts manam disertācijas darbam.
Vilces piedziņu izstrāde enerģijas zudumu un sprieguma novērtēšanai ir
paskaidrots promocijas darbā, kas parādīts kā galvenie rezultāti un koncepcija tika izskaidrota zemāk
nodaļas.
Diplomdarbs uzrakstīts 65 lappusēs. Tajā iekļautas tāmes 3 tabulas un 38 attēli. Tur
ir 20 atsauces salīdzināšanas indeksā. |
Atslēgas vārdi |
Apakšstacija, transformators, taisngriezis, filtrs, invertors, indukcijas motors, enerģijas uzglabāšanas sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Substation,transformer,rectifier,filter,inverter,induction motor,enery storage system |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.01.2022 12:55:14 |