Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa inženierija
Nosaukums Elektrovilcienu ER2 un ER2T vilces dzinēju drošuma resursa palielināšana
Nosaukums angļu valodā Increasing the reliability resource of traction motors of ER2 and ER2T EMU
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Pāvels Gavrilovs
Recenzents Aleksandrs Korņejevs, RTU EVIF IEEI Zinātniskais asistents, M.sc.ing.
Anotācija Darbā tiek aprakstīta ER2 un ER2T elektrovilcienu vilces elektrodzinēju uzbūve un tehniskais raksturojums. Darba lietojāma remontu statistīka tiek ņēmta no AS”Pasažieru vilciens”, kā no vienīga pasažieru parvādātaja Latvijas dzelzceļā. Pēc remontu skaita statistikas tika veikta elektrodzinēju drošuma analīze, nosakot pazemināta drošuma iemeslus, kā arī veikts atteikumu plūsmas aprēķins. Pēc veiktas analīzes tika konstatēts, ka galvenie drošuma pazemināšanas iemesli ir izraisīti ar izolācijas novecošanu, kas izraisīta paaugstinātas temperatūras un mitrināšanas pakāpes dēļ. Tika aprakstīti temperatūras mērīšānas metodes. Tika aprēķinata papildpola temperatūra elektrodzinējam, kā vispiemērotāka vieta temperatūras kontrolei. Tika izstradati pasakūmi drošuma palielināšanai. Piedavāti risinājumi temperatūras un mitrināšanas pakāpes kontrolei. Tika veikta remontu tīkla grafika izstrāde ievietojot tehniska procesā temperatūras aizsardzības aparatūras uzstadīšanu un kontroli, kā arī izolācijas mitrināšanas mērīšānu. Beigās tika aprakstītas darba drošības prasības apkalpojot vilces elektrodzinējus depo. Bakalaura darba apjoms ir 77 lappuses, kurās ietilpst 14 tabulas, 39 atteli un 4 rasējumi.
Atslēgas vārdi ER2, ER2T, Elektrovilciens, Elektrodzinējs, Temperatūra, drošums.
Atslēgas vārdi angļu valodā ER2, ER2T, EMU, traction motor, temperature, reliability.
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 20.01.2022 18:45:24