Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Railway Engineering
Title in original language Elektrovilcienu ER2 un ER2T vilces dzinēju drošuma resursa palielināšana
Title in English Increasing the reliability resource of traction motors of ER2 and ER2T EMU
Department Faculty Of Civil And Mehanical Engineering
Scientific advisor Pāvels Gavrilovs
Reviewer Aleksandrs Korņejevs, RTU EVIF IEEI Zinātniskais asistents, M.sc.ing.
Abstract Darbā tiek aprakstīta ER2 un ER2T elektrovilcienu vilces elektrodzinēju uzbūve un tehniskais raksturojums. Darba lietojāma remontu statistīka tiek ņēmta no AS”Pasažieru vilciens”, kā no vienīga pasažieru parvādātaja Latvijas dzelzceļā. Pēc remontu skaita statistikas tika veikta elektrodzinēju drošuma analīze, nosakot pazemināta drošuma iemeslus, kā arī veikts atteikumu plūsmas aprēķins. Pēc veiktas analīzes tika konstatēts, ka galvenie drošuma pazemināšanas iemesli ir izraisīti ar izolācijas novecošanu, kas izraisīta paaugstinātas temperatūras un mitrināšanas pakāpes dēļ. Tika aprakstīti temperatūras mērīšānas metodes. Tika aprēķinata papildpola temperatūra elektrodzinējam, kā vispiemērotāka vieta temperatūras kontrolei. Tika izstradati pasakūmi drošuma palielināšanai. Piedavāti risinājumi temperatūras un mitrināšanas pakāpes kontrolei. Tika veikta remontu tīkla grafika izstrāde ievietojot tehniska procesā temperatūras aizsardzības aparatūras uzstadīšanu un kontroli, kā arī izolācijas mitrināšanas mērīšānu. Beigās tika aprakstītas darba drošības prasības apkalpojot vilces elektrodzinējus depo. Bakalaura darba apjoms ir 77 lappuses, kurās ietilpst 14 tabulas, 39 atteli un 4 rasējumi.
Keywords ER2, ER2T, Elektrovilciens, Elektrodzinējs, Temperatūra, drošums.
Keywords in English ER2, ER2T, EMU, traction motor, temperature, reliability.
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 20.01.2022 18:45:24