Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mazo un mikrouzņēmumu mārketingu strauji mainīgā vidē Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Study of Small and Micro Business Marketing in a Fast - Changing Environment in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Līga Kamola |
Recenzents |
L. Voroņenko |
Anotācija |
Anotācija
Noslēguma darba autors: Neel Savani
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Prakt, Mg.oec. Liga Kamola
Noslēguma darba temats: Pētījums par mazo un mikrouzņēmumu mārketingu strauji mainīgā vidē Indijā
Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un izpētes daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 48 lapām, 18 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauts 48 avots angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka mazo un mikrouzņēmumu īpašnieki Indijā nemeklē profesionālu mārketinga atbalstu saviem uzņēmumiem un neatvēl lielu daļu savu ienākumu mārketingam. Runājot par mārketingu, jaunajiem uzņēmumiem visproblemātiskākais jautājums ir finanses. Neskatoties uz to, ka viņi ir orientēti uz klientu un cenšas iepriecināt klientus.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Savani, N., Kamola, L. (2022). Pētījums par mazo un mikrouzņēmumu mārketingu strauji mainīgā vidē Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, Bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 48p. |
Atslēgas vārdi |
Šī pētījuma galvenais objekts ir mazie un mikrouzņēmumi Indijā. Priekšmets ir strauji mainīgas vides mārketings. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
The primary object of this research is small and micro businesses in India. Subject is marketing a fast-changing environment. |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.01.2022 16:52:38 |